Savjet eksperta

Produženo jamstvo | 5 godina jamstva gratis

Redovno održavanje za dugi vijek i besprijekoran rad sustava grijanja i hlađenja

Uvjeti produženog jamstva

Viessmann za Vitodens 100-W/111-W Touch i Vitocal split dizalice topline zrak voda Vitocal 100-S/111-S/200-S/222-S nudi 5 godina jamstva gratis kao proširenje na osnovno zakonski propisano jamstvo od 2 godine.

Način produženja jamstva

Preduvjet za produženje jamstva je online registracija vlasnika instalacije unutar 6 mjeseci od datuma puštanja u pogon slijedom koje vlasnik dobiva certifikat o produženom jamstvu i preuzima obvezu redovnog servisiranja po propisanoj dinamici.

Trajanje jamstva

Jamstvo vrijedi od kupnje/isporuke uređaja, a završava nakon 60 mjeseci uz poštivanje uvjeta jamstva.

Opseg jamstva

Produženo jamstvo produljuje osnovno zakonski propisano jamstvo na ukupno pet godina. Korisniku jamčimo besprijekornu kvalitetu proizvoda kroz besplatno uklanjanje kvarova i nedostataka koji su uzrokovani tvorničkim greškama.

Jamstvo obuhvaća sve mehaničke i elektroničke sastavne dijelove u paketu kao npr. uređaj, regulacija, crpke i ventilatori.

Uvjeti jamstva

Sljedeći uvjeti moraju biti ispunjeni:

  • Uređaj kupljen i/ili pušten u pogon ne ranije od 1.7.2020. 
  • Uređaj je ugrađen prema pravilima struke od strane stručne osobe.
  • Uređaj je pušten u pogon od strane ovlaštenog servisera Viessmann.
  • Uređaj registriran od strane korisnika putem online obrasca najkasnije 6 mjeseci od dana puštanja u pogon od strane Viessmann ovlaštenog servisera. 
  • Nakon online registracije korisnik dobiva certifikat o produženom jamstvu i preuzima obvezu redovnog servisa prema propisanoj dinamici.
  • Uređaj se servisira i održava u vremenskim periodima sljedećom dinamikom:
    • Vitodens svake dvije godine
    • Vitocal svake godine.
  • Radove vrši ovlašteni Viessmann serviser prema uputama proizvođača.
    • Cijena redovnog servisa Vitodensa iznosi 130 EUR* + PDV.
    • Cijena redovnog servisa Vitocala iznosi 300 EUR* + PDV.
      *Zadržavamo pravo prilagođavanja cijena ako na nas utječu povećanja ili smanjenja troškova koja se temelje na vanjskim okolnostima izvan naše kontrole.

Posebni uvjeti produženog jamstva

  • Produženo jamstvo vrijedi ukupno 60 mjeseci od kupnje/isporuke proizvoda Viessmann Vitodens 100-W/111-W i Vitocal 100-S/111-S/200-S/222-S
  • U periodu trajanja jamstva Viessmann jamči siguran pogon uređaja te se obavezuje otkloniti svaki nedostatak i kvar na uređaju besplatno i u najkraćem mogućem roku.
  • Ukoliko proizvod za koji se izdaje jamstvo ne funkcionira bez greške kupac od tvrtke Viessmann može tražiti popravak. Ukoliko se nedostaci na uređaju ne otklone u roku od 45 dana od dana pismene prijave nedostatka kupac može tražiti zamjenu uređaja za novi istih tehničkih karakteristika, ali bez nedostataka

Produženo jamstvo vrijedi samo ukoliko:

  • je uređaj montiran od strane ovlaštene osobe prema pravilima struke i uputama proizvođača
  • je uređaj pušten u pogon i servisiran od strane ovlaštenog servisa

Obveze kupca za ostvarivanje produženog jamstva:

  • Kupac je odgovoran za redovito servisiranje i održavanje uređaja u jamstvu od strane Viessmann ovlaštenog servisera.
  • Kupac je za narudžbu servisa dužan kontaktirati tvrtku Viessmann na mail servis@viessmann.hr s naslovom 'Narudžba redovnog servisa' i s tekstom u mailu koji sadrži podatke o korisniku i ID broj sustava.
    ID broj sustava je naveden na Certifikatu koji se dobiva elektronskim putem po završetku puštanja u pogon od strane ovlaštenog servisa.

Redovni servisi se odvijaju sljedećom dinamikom:

  • Za Vitodens 100-W/111-W uređaje:            
    • Servis br.1 u mjesecu isteka druge godine od datuma puštanja u pogon
    • Servis br.2 u mjesecu isteka četvrte godine od datuma puštanja u pogon
  • Za Vitocal 100-S/111-S/200-S/222-S dizalice topline:
    • Servis svake godine u mjesecu isteka godine dana od datuma puštanja u pogon

Ukoliko kupac ne ugovori obavezne servise u navedenim terminima produženo jamstvo postaje nevažeće.

Jamstvo se ukida ukoliko:

  • Kupac ne ispuni uvjete jamstva propisane posebnim uvjetima produženog jamstva
  • Neovlaštena osoba vrši popravke ili radove servisa i održavanja na uređaju.
  • Do kvara dođe zbog vanjskog utjecaja, nestručne montaže ili ostalih vanjskih utjecaja koji nisu u nadležnosti tvrtke Viessmann.
  • Je uzrok kvara korozija, talog nečistoće ili kamenca iz neadekvatne vode za punjenje i dopunjavanje sustava grijanja.
  • Uređaj ima mehanička oštećenja koja utječu na rad uređaja.
  • Uređaj nije korišten prema uputama proizvođača.
  • Se uređaj koristi sa neadekvatnim gorivom.
  • Je uređaj postavljen u neadekvatnom prostoru.
  • Kupac ne podmiri ugovorene iznose cijene obaveznih periodičnih servisa, a prema datumu valute istaknute na računu.

Završne odredbe

  • Stranke se obvezuju sve eventualne nesporazume pokušati riješiti prvenstveno dogovorom, a za slučaj spora nadležnost ima sud u Zagrebu.

 


Područje primjene

5 godina jamstva se odnosi na sljedeće proizvode:

  • Vitodens 100-W Touch
  • Vitodens 111-W Touch
  • Vitocal 100-S
  • Vitocal 111-S
  • Vitocal 200-S
  • Vitocal 222-S
Zadnja izmjena: 27.11.2024.
 
 

ONLINE REGISTRACIJA 

Poštovani,

kupnjom plinskog kondenzacijskog zidnog uređaja Vitodens 100-W i Vitodens 111-W te split dizalica topline zrak/voda Vitocal 100-S/111-S/200-S/222-S ostvarujete mogućnost produljenja garancije na 5 godina.

U nastavku popunite formular kako bi Vam dostavili certifikat o produljenju jamstva.

S poštovanjem,

Viessmann d.o.o. 

Pročitao /-la sam uvjete jamstva i posebne uvjete jamstva te sam suglasan/-na s propisanim uvjetima.

Pogreška

U trenutku ne možemo obraditi vaš upit. Pokušajte ponovno kasnije